اثر انگشت

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چشم

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

بعضی چیزها آدمو زود پیر میکنه

پیر که نه بعضی چیزها بعضی حوادث بعضی حضورها یه خستگی عمیق توی وجودت میذاره 

یه چیزی شبیه کوفتگی ... کوفتگی که بیشتر از هرچیز توی چشمات دیده میشه انگار با تمام وجود کوفته شده 

اصلا انگار دلشون میخواد بخوابن برای همیشه ... یه چیزی که با گریه حل نمیشه یه چیزی که نمیدونم چیه

چیزی که خیلی وقت بود توی چشمای خودم میدیدم و حدس میزدم طبع بلغمیم غلبه کرده و باید چیزای گرم بخورم تا خوب شه یا فک میکردم کم خوابیدم اما نه این خیلی کقته که هست 

این خستگیو امروز تو چشمای آزاده نامداری هم دیدم من نمیشناسمش اهل سرک کشیدن و پرسه زدن تو.حاشیه هم نیستم چیزی که میدونم اینه که این روزا خیلی مخالف داره من فقط یادمه دبیرستانی بودم تازه ها رو میدیدم و این شکلی نبود ... رفتم پیج اینستاش و تا آخرین عکس یا به نوعی اولینش رفتم اما نبود ... پاک شده بود ... اولین عکس پیجش بازم نگاهش همین بود ...

اینجا بود که فهمیدم چشمای من کوفتگی داره و نه هیچ چیز دیگه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
λζά∂ξ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی