اثر انگشت

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حرفه ای

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

خب بسم الله الرحمن الرحیم

کلا هر چند وقت یکبار از اول شروع میکنم ....

مدتیه که فکرم درگیر اینه که از طریق فضای مجازی حرفه خودم رو گسترش بدم و مدام در این کار احساس ناتوانی میکنم ... باید بگم که من یک مشاورم و از شغلم می ترسم و احساس میکنم یکی از سخت ترین کارهای دنیاست ، دیشب در حالیکه دلیل این ترس رو جست و جو میکردم  خیلی اتفاقی فکری به سرم زد ... اینکه درسته من یه روانشناس تمام عیار نیستم  اما من یک مشاور مدرسه هستم و یک معلم تفکر یا بهتره بگم مربی تفکر ... این کاریه که واقعا درحال انجامش هستم و چرا تجربه هامو به اشتراک نذارم چرا از یک پله کوتاه تر و دست یافتنی تر شروع نکنم به جای اینکه هرروز با این فکر که اونقدر علم دارم تا حال دیگران رو بهتر کنم یا نه خودمو محدود کنم....

خب به من خوشامد بگید 😊

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۲
λζά∂ξ

نظرات  (۱)

خوش اومدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی